Tatli_Bir_Anne_ Merhaba arkadaşlar gün de 5 damla kullanmam gerekiyordu, yanlışlıkla ikinci kere verdim bu ilaçtan. Böyle bisey tecrübe eden var mı? Inşallah bisey olmaz diye dua ediyorum. Bebeğim 1 aylık.