bebeğime kayısı püresi almıştım üzerine hiç okumadım bir bucuk hfta oldu açmıştk günlük az az veriyordm üzerinde buzdolabnda saklanır açıldıktan üç gün içerisinde tüketlr yazıyormul hiç frketmedim bugün verdim ısrarla tükürdü bi kö kere verdiktn sonr tadına baktm aşırı ekşimilti bebeğimi zehirlermi