Merhaba annelerim 🌸
14 aylık oğlum var doğduğundan beri uyanınca hemen ağlıyor hani bı gülerek uyanma sağa bakma sola bakma yok hep ağlayarak uyanıyor ve ben meme verene kadar da böyle devam ediyor. Sizinde bebisler böyle mi merk ediyoeum yoksa benimkinin huyu mu bu ya da emziren anneler mi bu sorunu yaşıyor ??
Daha hiç şöyle uyandığında gulen kendi kendjne uykusunu açmaya çalıştığı bir günü görmedim. Gece gündüz öğlen hep aynı