Ozlemjan Ben övmek için söylemedim neden bu kadar icinize oturdu anlamadim ama bebegin kilosu gayet iyi yani o kiloyla obez olmasi biraz sacma geldi bana. ALLAH herkesin bebegine sağlık versin kimseyle karsilastirma yaptigimdan bu yorumu yapmadim ayrica benim bebegim anne sütüyle besleniyor sadece ve anne sütüyle beslenen bebegin obez olmasi biraz alt sınırda kalıyor mama yedirsem korkardim.. Hemen insanlarri bu sekilde yadirgamazsaniz sevinirim !