Merhaba kızlar
Kızım 14 aylık, kendi kendi oyun oynamaya başladı bi süredir çok uzun süreler olmasa da kendince oyun kuruyor. Bugün takip ettiğim bi dizi vardı onu izlerken o da oyun oynuyordu ama ben içten içe vicdan yapıyorum tek bırakıyormuşum gbi belki size saçma gelecek ama ne zaman geçecek bu iç kemirmeleri.