Arkadaşlar bebeğim 25 günlük ben ilk paketini baby turco aldın güzeldi memnundum sonra jenyy willyi tavsiye ettiler çok güzel falan bende bu sefer 2 paket ondan aldım hiç iyi çıkmadı çiş yaptığı zaman her iki yandan da ıslanıyor bebeğim hep üstünü değiştirmek zorunda kalıyorum. Şimdi büyük tuvaleti olsa sırtından veya yandan falan atsa neyse diycem bu çiş yaptığı zaman hep ıslanıyor sizlerde de oldu mu. Siz hangi bezleri kullanıyorsunz