Sedaabdullah evet bir çok kişi İsmail şen diyince gitme kararı aldık ve cuma günü gittik. Öyle çok randevusu vardı ki bizi arada aldı sekreteri. İçeri girdiğimde çok güleç yüzüyle karşıladı. Ardından çocuğun inciğine cıncığına herşeyini sordu. Geçiştirmeye çalışmadı. Kapı yığınla doluydu sıra bekleyenlerle. Bizde çok sevdik gerçekten. Mesai bitimine yakın gitmemize rağmen gayet ilgiliydi. Biz sanırım ‘çocuk’ evresinden çıkana kadar İsmail beyin peşini bırakmayacağız :)