Duygugul canım alerjik bir bebek demekki. Nelere olduğuna dikkat et ve mutlaka doktorunla paylaş canım. Sadece yanağında kızarıklık oluyor Sanabilirsin. Arkadaşımın bebeğinde bu yüzden gelişim geriliği oluştu çünkü bağırsakları zarar görmüştü. En doğru tavsiyeyi doktorun verir. Sağlık bu başka birilerinin tavsiyeleri çok olumsuz etkileyebilir