Adaa10582 Bugun sağlık ocağındaki ebe eşime sağlık bakanlığının vegaferon damlayı 4 e düşürdüğünü söylemiş. Siz böyle bir duyum haber aldınız mı?
NoThing2Lose Adaa10582 bu çocuk oyuncagiymiymıs bu nasıl bişey kafalarına göre indirip cikariyolar içeriği mi değişmiş
ppzeynep Adaa10582 Demir ilaçlarının her gün kullanılması gerektiği söylenirdi önceden. Yapılan araştırmalarda gün aşırı kullanmayla her gün kullanma arasında hiçbir fark olmadığı görülmüş. Belki doz azaltma da bu mantıkla yapılmıştır. Zararlı olduğu için değil de az dozla da aynı etkinin görüldüğü anlaşılmıştır belki.
ppzeynep Adaa10582 Severek takip ettiğim bir doktorun paylaşımı bu. Paraben kelimesini duyunca herkes korkuyor haklı olarak ama maalesef demir eksikliği oluşursa temiz içerikli damlalarla asla demir depoları dolmuyor. Ben ve birçok arkadaşım çocuklarımızda bunu tecrübe ettik. Oğlum 8 aylık olana kadar temiz içerik temiz içerik diye çırpındım, yok Bestiron, yok Ocean… sonunda demir depoları boşalınca 3 ay paşa paşa Vegaferon kullandım. Vegareron’u oğluma kullanır kullanmaz 1 ayda doldu demir depoları. Alerji vb. herhangi bir yan etkisini görmedik çok şükür. Şimdi 3,5 aylık kızım var. Ya hiçbir şey kullanmayıp takip edeceğim ya da haftada bir iki kez Vegaferon vereceğim. Çünkü temiz içerikliler zaten çöp. Boşuna çocuğuma yutturmak istemiyorum.
Adaa10582 NoThing2Lose bende şok oldum. Bebeklerimize zarar gelmesin diye hiç bir sey vermiyoruz demir ilacı gibi riskli grupta olan ilacı kafalarına göre verdirtiyolar.
NoThing2Lose Adaa10582 o damlayı kullanmayın zaten paraben çok fazla ben bir kere kullandım bebeğimin kakasında kırmızı şeyler oldu kan gibi daha vermedim
Kbraninalparslani Onlarin verdiğini kullanmadim sonra bebeğimde kansızlık çıktı doktor ferrum yazdi simdi onu kullaniyorum
Adaa10582 Kbraninalparslani o bebekten bebeğe farklılık gösterir ona karşı değilim de alerjenik etkisi yüksek olan bir ilacı nasıl böyle rahatca kafalarına göre verdirtiyorlar
Adaa10582 NoThing2Lose ya doktorum da ocean ı önerdi ama onda da sodyum benzonat var. Başka ilac da önermiyor. Bende o yuzden başladım vegaferona. Deneyim dedim. Çok şükür öyle ciddi yan etkileri yok sadece hazımsızlık kusma oluyor o da arada bir
Elifnaz_anne ppzeynep aynısını doktorumda söyledi ömür boyu kacamazsiniz kan ilacını kullanın zararı yok diye
Eminecak Adaa10582 yani kilo başına olması cok saçma asıl 5 aylik bebeğim 9 kilo ve 9 damla cok fazla gelirdi. Hic neden 4 damla diye de sormayı akıl etmedim. Vermeyi düşünmuyordum zaten sen hamileliğinde kansızlık yaşadın muhtemel bebeğinde bir iki yaşına kadar kansızlık olabilir dedi diye kullaniyorum