Sdnrkrc
Tesekkür ederim canım yorumun için. Sampuan değişimi yapmıstım ondan sonra oldu iyi ki soyledin Yorum yapan kişi terbiyesiz. Burada anneler yazıyor ki başına gelen deneyimleyen var mı diye hepimizin bu tür durumlarda panik bir yapısı var. Boyle insanlar hiç bir gönderiye yorum yapmaması cok daha iyidir.