Merhaba arkadaşlar bugün 7. Günümüz bademcik ameliyatı oldu oğlum 2 yıl 4 aylık dondurma çorba sıvı şeyler veriyoruz hep artık başka biseyler de yiyebilir mi çok aç kalıyor ve ağlıyor lütfen ameliyat olanlar tecrübeli olanlar yazabilir mi bugün 7. Günümüz neler verebilirim artık?