Damymom doğru olan suyu koyup üzerine mama eklemek
Ben ilk başlarda önce mama koyup sonra gerekli miktarda suyu koyuyordum bebeğimin idrarında pembe leke çıktı doktora götürdüm koyu kıvamlı mamadan olmuş sonra mama yapışımı değiştirdim önce suyu koyuyorum gerekli miktarda sonra üzerine kaç ölçek lazımsa o kadar mama ekliyorum sıvı miktarı mamadan dolayı yükseliyor ama zaten mama kutularında da yazıyor örneğin 90 cc su 3 ölçek mama toplamda 100 cc içime hazır mama diye belirtiyor