Buse_efe biz hep ilaçlar ile bastırdık en son artık geçmedi şikayetler bir sürekli antibiyotik döngüsüne girdik,burun tıkalı akmıyor,horluyor,nefes alamıyor,kendini atıyor bir de baş boyun terlemesi.2,5 yaşında 2 yaşını geçmiş demişti dr hangi doktora gitsek ameliyat dedi bugün olduk işte bademcik radyofrekans ile küçültüldü,genizeti alındı bademciğe bu yaşta çok midehale edemiyoruz dedi bakalım inş sorunsuz atlatırız bu süreci.Çok geçmiş olsun