Merhabalar herkese, gününüz güzel bitsin 🌸
Oğlum 11 aylık, son 3-4 gündür uykuyla resmen başımız dertte 😒 şimdiye kadar 3 uyku şeklinde ilerliyorduk ama geçenlerde burda başka bir uyku postunda 3 uykunun fazla olduğunu öğrendim ve 2 uykuya düşürmeye çalışıyorum.. amma velakin benim sıpaya bu ağır geldi sanırım bütünn düzen tepe taklak oldu. Sabah 8.40 gibi ortalama uyanıyor ve 10 gibi tekrardan uyumak istiyor ben oyalamaya çalışıyorum, (bir arkadaş 3-3.5 saat uyku aralığı koyarsam düzenli olacağını söylemişti) zor bela oyalıyorum öğlen uykusuna yatırıyorum 20-30 dk sonra uyanıyor deli gibi uykusu varken neden uyandığına mana veremiyorum ses soluk yok evin içinde parmaklarımızın ucunda yürüyoruz uyuduğu zamanlarda. Zaten uyku eğitimi veremedim hazır hissedemiyorum kendimi bir türlü, sonra tekrardan alıyorum ayağıma salla Allah salla 🤯 geceleri bir tam uyuyor bir saat başı kalkıyor o da düzensiz.. mesela dün gece çok güzel uyumusken bu gece çok huzursuzdu yanımıza almak zorunda kaldık sabaha kadar mızırdandı bölük pörçük uyudu 😬 bunu yaşayan var mı kızlar geçici diyin lütfen ya o uyuduğu zamanlarda biraz iş güç yapıyordum, dinlenme fırsatım oluyordu şimdi günümün yarısından fazlası onu uyutmak ve yemek yedirmeye çalışmakla geçiyor 💆🏻♀️