Elisaliya1 9 aylık bebeğim 2 aydır böyle bir huy edindi herkesi yabancılıyor korkuyor bana sarılıyor ağlıyor sürekli böyle bu aralar sizinde böyle mi çözümü var mı ne zaman geçti sizin merak ettim
sedaelif Elisaliya1 bendede öyle oldu kuzum. Ama ben ailemden falan uzak yaşıyorum kimseyle de pek göreşemedim evde kızımla ikimiz kaldık. hergün dışarı çıktığımız parka gittiğimiz halde. Sadece bana geliyor.