elizabeth Roslin çok bariz mavi değil mi ya bana mı öyle geldi değişmez bence çok belli çünkü mavinin tonu biraz değişir belki
Roslin Merve_bolat Etrafımdakiler bu mavi tonundaysa daha değişmez aksine acılır dedi. Bende meraklandım. Ben kahverengi gözlüyüm baba ela gözlü değişir diyodum😌
ebz09 Roslin bebekten bebeğe degisiyor. Masallah subhanallah 🥰 kiziminda oyleydi fakat şuankoyu kahverengi oldu
sedaelif Roslin benim kızımın gözleri bu renkti zamanla açıldı önce yeşilgibi oldu şuanda 17 aylık ela ile yeşil arası bi renk.
BihterZiyagil_ Roslin maşallah ❤️ yeğenimin bundan daha belirgin maviydi. 1 yaşına kadar masmavi kaldi 1 yaşından sonra döndü. Bak bunun gibiydi 1 yaşında simdi ela oldu.
irinasofia Bizimki de böyle açılır rengi diyorlar ben ela eşim yeşil gözlü eşimin ailesi herkes yeşil bizde babam yeşil mavi olacağını hiç sanmıyorum :d