Kizlar 3-4 gundur midem bulaniuor agriyo kramp tarzi az once doktora gittim ilac verdi bogazlarim sismis mide ilaci filan verdi ama icim usuyor resmen acaba ayaklarimimi usuttum ne yaptim ya ne icebilirim ekstra ne yiyebilirim afedersiniz kusmaya gidiyorum sadece gaz gibi bosuna ogurme var ( datay icin ozur dilerim) esim goreve gidicek 15 gun yok valla 2 cocukla toparlanmam lazim destek please ne yiyim ne iceyim