Pazar günü bebeğim hastalandı acilde ciğerlere inmiş dedi doktor hava verdiler evdede veriyoruz hava 8 saatte bir o gün nefes alıp verirken arada horlama sesi gibi ses çıkarıyordu doktor hırıltısı çok dedi şimdi o ses yok ama balgamlı öksürüğü devam ediyor geçmezse tıkanırsa getirin yatırırız dedi tekrardan inermi ciğere çok korkuyorum nasıl anlaşılır ciğerlerin açılıp açılmadığı burnu tıkanıyor devamlı fizyolojikle temizliyorum ama öksürüğü hala balgamlı gibi