Arel_eymen Kızlar benm bebeğim daha 44günlük sütüm ve göğüs ucuz.opmasına rağmen memeyi yitiriyor.birde emerken sürekli gaz çıkarmaya çalışıyo çok gazlı.bir bebek emzirmenin öncesinde gaz ilacı.kullanmaya başladım.ama yinede gazdan ememiyo başına gelen varmı.sütün varken mama vermek istemiyorum sanıp versem biraraya alışır benş tamamen bırakır diye endişeliyim
Ozgaytmr Arel_eymen ayni sorun bizde de var 5 aylik ilduk drvam edio.. ben oyle yaotigi zaman fon makinsi sesi aciyrm denedin mi bilmem ama
eomru Arel_eymen canım biberonla bende bazen sağıp veriyorum. Biberonla biraz verip sonrasında tekrar göğsümü veriyorum. Biraz emdikten sonra tekrar biberonu veriyorum. Hem aç kalmadı hem de biberona alışmadı 🤗
Meltemidil Arel_eymen canım bende de pluyordu göğüs ucum kalın olduğu için bebeğim kavrayamıyordu bende sağıp şırınga ile verdim şırınga deneyebilirsiniz ama şakın biberona başlatma , özellikle uyku geçişlerinde emzirmeye çalış
Arel_eymen Ozgaytmr çk değişik bir yandan emmek istiyo bir yandan gazdan dolayı sanırım yitiriyor. Sonra.ac kalıyo tabiki
Ozgaytmr Arel_eymen evet canm emerken kendini kasio ama emmekte istio bende ses aciorum o zman rahat emio
Elikkk Her emzirmede dik 20 dk tutup sırtına kubbe yap onun dışında yüzü köyün yatırıp gene kubbe yap popsunna vur gaz masajı yap daha çok ufak arkadaşım sütün varsa emzirmeye devam et ilk zamanlar emzirmek eziyet gibi geliyor ama sonrasında harika bir duygu oğlum 3 aylık anne sütü alıyor 1 ay çok gaz sorunu çektik sonra kendiliğinden geçti bu bir süreç canım geçicek mama verme bence mamada gaz yapar sonrada sütün azalır
Omma Elikkk sizde de memede ağlama şeklinde mi oluyordu. Bebeğim memede ağlıyor bazen memeyi görünce dahi ağlıyor 5 dk emip bırakıyor. Benim bebeğim de çok gazlı acaba gazdan dolayı mı
elmalikurabiye Bende yasadim bunu 30 gunlukken falan. Sonra sutumu sagdim bi baktim sut yok. Mama verdim bende. 5 6 gun bkyunca gunde sadece 1 ogun. Toparladik cok sukur gecti gitti.