Ya 1 aylık oldu ama bende sadece emerken duruyor gündüz bakımında zorlanıyorum masaj yapmaya gazını almaya çalışıyorum ama hep ağlıyor kucağıma alınca da meme vermezsem ağlıyor sizce normalmi yabancı biri bile taşısa susuyor bide çok kusuyor burdan emdi ordan kustu tekrar emdi tekrar kustu