Merhaba kızlar babybjörn ana kucağı almayı düşünüyorum oğlum 2 ay 7 günlük biraz iri bir bebek şuan 6 kilo bunu da göz önünde bulundurarak bu ana kucağını alırsam ne kadar süre kullanabilirim malum biraz pahalı bir ürün kullananlar yorum yaparsa çok sevinirim almalı mıyım?