Ashly90 Korbell çöp kutusu kullanıyorum bu sabaha atmak için açtıgımda uçak minik sinekler gördüm çöp poşetinin içinde. Acaba kakasında bakteri filn mı vardır o mu yapıyordur fikri olan var mı. Kakası yeşil be zor yapıyor
[silindi] Ashly90 günlük atmak gerek bezler çünkü dışkı neticede kokusu vs tüm sinekler çekiyor ben dış kapının önüne koyuyorum çöp kovasını eşim işe giderken alıp atıyor hergün. Yoksa ister istemez kokuda oluyor
Mom084 Ashly90 ya bende onu bı kaç kişi daha da duyduğum için ben almadim o çöp kovasindan normal bı kova aldım daha bişey görmedim 🙄
Murez Ashly90 korbell kullanıyorum bazen 1 haftada doluyor öyle atıyoruz çöpe, ona rağmen hiç sineklenme olmadı. Bence bir yerden kapak hava falan alıyordur ya da açık kalmıştır yoksa hiç sanmam sineklensin