Papatya5801 Merhaba bebeğim iki aylık. Tok ve gazi çıkmasına rağmen bazen uykuda gözü kapalı kıvranarak ve telaşla emzik emiyor tam dalamiyor bir süre bu şekilde sürüyor her sabah aynı saatte.gozler kapalı ama huzursu modda oluyor. Neden acaba
fatmaa37demir Papatya5801 aynı sorun bizde de var. Karnı tok altı temiz. Sabahları genellikle ilk uykusunu yanımda yatiriyorum daha uzun uyuyor ama dediğiniz gibi sürekli bir kıpır kıpır yapıyor kendini.
minesglm Papatya5801 mide gazı ve bağırsak gazı var agızdan çıkarıyor ama alttan çıkarmıyorsa oda onu rahatsız ediyor ben çok çektim alttan gaz çıksrması için hergün masaj egzersizler yaptık öle olunca uykuya dalamıyor bebekler
minesglm Papatya5801 bebekten bebege degişiyor biz 3 aylıgız hala gaz sorunu var Ama bebek yagıyla msaj yapıp rahatlatın videolar var YouTube da izleyin bebiş rahat uyusun