Benim oğlum malesef ki hep ağlar 5,5 aylık ağlamadığı gün nadir olmuştur yani öyle söyleyeyim.. artık profosyonelleştim ben😅 hatta ağlamayınca allh allah bu çocuk neden bu kadar durgun diye telaş yapiyorum kendime😅 eğer çok katılarak ağlıyorsa kucağima alıp evin içinde turluyorum sakin kalmaya calısıyorum(ki bu bazen cok zor oluyor..) poposunu pışpışlıyorum kocaman sarılıyorum. Aslında yapacak çokta fazla birşey yok..