Merhaba anneler . Dopum yapalı 6ay oldu. 3. Ayda sprial taktırdım hiç bi sıkıntı yaşamadım . Son 1 aydır hafif lekenlemeler oluyor bazende pıhtı şeklinde atıyor. Ama 2 gün sürüyor . 1hafta sonra tekrar aynı şey oluyor. 1 aydır böyle ha regli oldum ha olacağım diye diye olmadan bitiyor. Bu durum normal mi sizlerde de böyle oldu mu acaba. Olsam da rahatlasam . Şimdiden teşekkür ederim