5 ay bi haftalık kızım. 4 aya kadar çok düzenli bi uykumuz vardı. Malum ataklar vs derken bozuldu. Ataktan yeni çıktık hemen yeniden düzene girmek istiyorum. Bir de artık kendi uykuya geri dönebilsin istiyorum. Öncelerde 16-17de bile uyusa akşam uykusu olurdu sabaha kadar uyurdu şimdi gece emmeye uyandıysa direkt uyanabiliyor 3-4 saat uyuyamıyoruz bazen. Uyku eğitimini nasıl verdiniz kendiniz mi danışmanla mi hangi danışmanla çalıştınız ? Gerçekten çok ağlıyor mu ağlatmasan verebilen var mi ? Gerçi şuan bu şekilde de çok ağlıyor o yüzden vermek isiyorum ben de. Süreçlerinizi anlatır mısınız
Ama biraz sorunumuz var o da emmeyle. Zaman zaman red yalıyoruz ve buna bağlı süt azalması. Bi normal oluyor bi tekrar sorun yaşıyoruz falan eğitime engel olur mu çünkü bol bol emzirmeye çalışıyorum. Red olduğunda anca uyurken emzirebiliyroum. Etmediğinde uyutmak mümkün mü uyku eğitiminde.