Masalbursa haklısın benim oğlumun saçını kestiğimizde benimde içim acımıştı ayrıca kelde çok çirkin olmuştu🤪 ama uzuyor sonuçta ve uzayınca daha gür daha güzel gelince değdiğini anlamıştım keşke sizde daha erken aylarında yapsaydınız şimdiye çoktan uzardı ama bebeklik saçı kesilmedikçe gürleşmiyor malesef