GunesinAnnesi8 Logusalik bitti doğumdan 2 ay sonra adet görmeye başladım ama çok kananam var herkeste böyle mi normalde Bende böyle olmuyoru adetlerim doktora gitsem ne der🙄
Nessozz GunesinAnnesi8 beni doğumdan sonra aynıydı da spiralden sonra arttı ilk günlerim. Olabilir bence ama kadın doğum doktorunuza bi danışın istersrniz. Bende 2,5 ay sonra olmuştum.
Cnslrsln GunesinAnnesi8 ben lohusalıktan 13 gün sonra kadar oldum yani kendimden tiksinmiştim aşırı kanamam olmuştu ameliyattan sonra bile öyle kanamam olmamıştı ama normalmiş 3-5 gün arası sürermiş ve genellikle pıhtılar halinde olurmuş benim aynen öyle olmuştu 5 gün sürdü bir de sancısı baya iyiydi.