muazmrv kademeli bir şekilde azaltmalısınız bir şey sürüp kesmeye çalışmak anne bebek arasındaki bağı zedeleyebiliyor. Günde kaç kere ve ne amaçla emiyorsa onların hepsini bir not edin en az ihtiyaç duyduğu öğünü kaldırın. Emme süresini de git gide azaltın bir süre sonra kendisi de unutmayw başlayacaktır. Mesela yaklaşık bir ay oldu bizim kızımla emmeyi bırakmaya başlayalı, günde 3 defa emmek isterdi önce iki defa emmeye düşürdüm sonra bu iki defada emme surelerini 10 dakikadan 5 dakikaya çektim, şu an günde tek iki üç dakika emiyor şuanda iki günde bire düşürmwye çalışıyorum