Merhabalar, 45 gunluk bebegim cok az emmeye basladı. 3 saatte 1 uyanık olsa bile emmek istemiyor, o istediginde veriyorum bu sefer de 1 2 dakika emip bırakıyor, bu arada malesef gaz problemimiz var gaz yuzunden aglıyor kakayı zor yapıyor. Yarın doktor randevumuz var ama benim içim içimi yiyor. Bundan onceki kilo alımı iyiydi ama sanki bu hafta kilo almamıs gibi. Neden boyle yapar? Deneyimli anneler lutfen yorum yazın. Emmedikce cok uzuluyorum. Bu arada sütüm yeterince var.