Papatyam1703 oozgezcn böyle bir bölüm olduğunu ilk defa duydum ne için bu isminden az çok belli ama net bilmek isterim
oozgezcn Papatyam1703 bebekler 30 gün boyunca yenidoğan polikliniği de rutin kontrollerini oluyorlar ya işte 30 gün geçince sosyal pediatriden randevu alınıp kontrole gidiliyor. Yenidoğanda çıkmış oldukları için
Papatyam1703 randevu gerekiyor mu ki onlara biz ilk gittiğimizde öncelikliyiz diye normal bölümdü tabi girmiştik