Benim kızım da 13 günlük sürekli memede. Ya uyuyacak ya memede olacak. Yoksa sürekli ağlıyor. Gazını falan da hemen çıkarıyor. Beni emzik niyetine kullanıyor resmen 🤦🏻♀️ Emzik de verdim almıyor hiçbirini. İlk kızım hemen almıştı böyle şeyler yaşamamıştım. Bu kızım da baya sorunluyuz bu konuda 🤷🏻♀️