Kızlar oğluma geçen ay kan verdik tsh değeri 5.27 çıkmıştı bu ayda bugün verdim 5.67 çıktı referans aralığında fakat neden yüksek 5 üstü de yüksek normalde 2.5 altında sağlıklı oluyormuş ben de de troid sorunu var hala da ilaç kullanıyorum 25 Lik içiyorum böyle olupta düzelen var mı çocuğunda