Merhabalar, kızım 2 yaş 3 aylık son zamanlarda emzige iyice bağlandı doğduğundan beri kullanıyoruz sadece uyurken veriyordum taa ki son iki aya kadar yani iki yaştan sonra uyku dışında gün içinde devamlı emziği ağzında olsun istiyor. Ne yapabilirim, bıraktımak için bazı tanıdıklar erken biraz daha dur diyorlar ama iyice bağımlı oldu artık olmadığı zaman ağlıyor yardımcı olur musunuz🌺