Mugurs yaptırılmalı bence. Erkenden başlamak koruyuculuğu dahada artırır. Bizim zamanımızda yeni gelmişti aşı tr ye. O yuzden emin olamadık ve bekledik bir süre .bundan dolayı 7. Ayda başladık 2 doz yapıldı tek dozu kaldı şimdi. Yan etki olarak aşı akşamı hafif ateş , huysuzluk,aşı yerinde kızarma şişlik oldu okadar.