Aze Güzel anneler desteğinize ihtiyacim var kullanip memnun kaldığıniz el süpürgesi var mıdır acil destek lazım yalnız şarjlı olmasın ve Dyson hariç 😀😀
Aysegularici Aze amazondan plips aldık asiir güzel çekim gücü çeşitli aparatları çok memnunum eşim hediye olarak almis erkek pek anlamaz aslında ama şansımıza iyi çıktı
mervee51 Aze Fantom pratik dik süpürge en güzel iyikim çok çok memnunum tavsiye ederim çekişi hafif oluşu pratik oluşu yorumlarına bakabilirsiniz çok memnun herkes
Deletedmom_123 Fantom Carbon valla mis hibi süpürüyor yormuyor torbasınj bütün pazarlardan bulabilirsin 10 TL’ye süpürge 300 TL mis
2prenss_annesieliff_ Deletedmom_123 memnunmusun canım iyi çekiyor mu bende günlük supurmeye Alaçam eliminde altında olması için
mervee51 mervee51 iki senedir kullanıyorum bunu aldiğimdan beri büyuk süpürgemi nerdeyse hiç kullanmadim o derece memnunum 😃