Arkadaşlar kızım 15 aylık gece gündüze karıştı sabah 5te yattı naparsam yapayım düzene girmiyor bunu yaşayıp düzeltebilmiş birisi var mı yani şuan uyanmak istemiyor kaldırmaya çalışıyorum ağlıyor kaldırmayıp 5e kadar uyumasını bekleyip hiç ara uyku yapmadan 11 12 gibi gece uykusuna yatırabilir miyim sizce?