Yakamoz__00 Minoris baby güzel doktor önermişti kulllandik bitti şimdi mustela var ama ben minorisi daha cok beg3niyirm
Elisaninannesi35 Dalin kullandik kokusu kalmıyordu sevemedim , yeni dogdugunda uni baby kullanmıştık çok hoş kokusu ve kalıcılığı vardı şuan da uni baby ile devam ediyoruz ☺️
5529448326 Sebamed kullanıyorum kızıma doğduğundan beri kokusu çok güzel vücuduna da saçına da iyi geliyor
Hamzaninannesi1411 Nuracar ben doğduğundan beri dalinin kalıp sabununu kullanıyorum çok güzel köpürmesi vs. Yüzünde 1 aydır egzama olduğu için doktorumuz mustela önerdi onu kullanıyorum ama hiç köpürmüyor kokusu da yok
Nuracar Hamzaninannesi1411 ben de yeni doğduğunda dalin kullanıyordum. Cildinde pütürcükler başlamıştı doktorumuz değiştirmemi ve yüzünü nemlendirmemi söylemişti .
MinelAskEla Nuracar mustela kullanıyorm ama babamlar geçen ay gelirken dalin almişlar :) mustela bitsin daline geçeceğim artık :)
Nuracar MinelAskEla ben de dalinden mustelaya geçmiştim dalin bize hiç iyi gelmedi. İnşallah memnun kalırsınız