Deletedmom_123 Deletedmom_35 kuzum yani küçük bir yer ben en son 2 sene önce falan gittim ortada gölet var etrafı da yeşillik orda oturup bir şeyler yiyip içebilirsiniz
okuyannecikk Deletedmom_35 catalcada flamingokoy var antikkoy oralari daha iyi hem kahvalti yapabilirsiniz
Deletedmom_35 Deletedmom_123 O kadar yani. Yok kalsın o zaman ya başka yerler önerirsen bakabilirim bu arada tavsiye edebildiğin neresi varsa
Deletedmom_123 Deletedmom_35 çocukla Florya sosyal tesisler iyi oluyor hem sosyal tesislerin lunaparkı sahili restoranı var hava soğudu yA da bir şey alacaksın iki adım mesafede avm var çocukla rahat edilecek bir yer
Deletedmom_35 alonee evet senin ki avm baktım soğuklarda güzel tercih olabilir evet. Gel gel fake hesaabımız yine gelmiş formunda
alonee Deletedmom_35 çok güzel akvaryum zaten müthiş bayılır oğlun farklı farklı eğleneceği yerlerde var