Lulemom Selinay_Cosman rıza yılmaz 👍🏻 güzelyalı hastanesindeydi hep oraya gidiyoduk. ama şimdi adana kulede klinik açmış. Geçen bende ilk kez gittim yeni yerine muayenesi 350₺ ama iyi bi doktor bence
Lulemom ebruli_pyz evet adana kule de. Ben 2 hafta önce gittim daha tabelaya adını yazdırmamıştı yeni başladım bu hafta düzene biner demişti. kendi numarasını ararsanız sekreteri açıyo zaten