Berenberfu Sezeryan sonrası gaz sancısı yaşayan var mı? Yani sezeryan dan bir ay geçtikten sonra gaz sorunları yaşayan?
Rukiye-Ipek Berenberfu benimde 1 aya yakın sürdü gazım olduğunds kuyruksokumumda ciddi bi ağrı oluyordu. 2.5 ay oldu şu an böyle bi durum kalmadı. Kendinizi sıcak tutun ayaklar sırt vs
okuyor Berenberfu evet. Hatta hep gaz problemi olan bir insandım. Çok zorlanirdim. Doğumdan sonraki ilk hafta oldu. Bir daha da olmadı
Berenberfu okuyor sabahları mi oluyordu genelde benim hep sabah acaba usutuyormuyum geceleri mama yapmaya kalkıyorum mutfağa gidiyorum ayağımda çorap olmuyo
Kbraisik Normalde gaz sorunu olan biri değildim ama bendede sezaryenden sonra gaz problemi oldu. 19 ay geçti hala var
Kbraisik Berenberfu oluyor evet aynen çıkartınca rahatlıyorum. Karnımda dönüp duruyo resmen. Birde bagırsaklarım çok hareketlendi.
Berenberfu mfp evet benim bebeğinde aynı durumda aslında gaz yapıcı şeyler yemesemde sabah sancılanıyorum cikaramazsam gazi çok kötü oluyor
linamommmmm Berenberfu şuan gaz sancısı dan kivraniyorum sabahın 6 sında bebeğim değil bu sancı dikti ayağa beni
rivrivyapma Berenberfu benim de oldu sancı normalde de öyle çok yaşayan biri değildim sadece adet olduğumda zorlanırdım gazdan doktora sordum sezeryan ameliyatı esnasında organlar hava alıyor ondan olur normal dedi