Tugceksck Gaz sorunu🤦🏾♀️ Benim ikiz bebeklerim var ikiside kolik 3.ay bitince %50 azalma oldu denemwdigim damla cay kalmadi yazilanlarin hepsini denedim son olarak mommy bliss orijinal onuda denedim ama bebegim icmedi tadini begenmedi bu surup bayaga iyi geldigini tavsiye uzerine kullanmistim ama probiotik olarak yine en iyisi biogaia geldi bizde mommybliss turkiye diye instagram sayfasi var onu takip edebilirsin orada yorumlar var kullanicilarin.Ama bebegin kabizda olmamasi lazim buda bebegin gaz sorunuyla karistiriliyor karnina baski yapilinca rahatliyolar bu yuzden sicak tutmaya ve sarmaya calis biraz rahatlatir ve cingene salincagi alabilirain swawanin aldim ben anca kisa surede o besikte uyutabiliyorum ve gece uykusuna artik o besikte geciyoruz iyi oluyo hem mama yiyor hem salliyorum uykuya geciyor yavas yavas sonra gazinida cikartiyorum hemen uyuyor artik gece uykularimiz duzeldi biraz SABİR gerekli sukretki tek cocuk sizinki benim gibi ikiz kolikler insanliktan cikmistim bende bir ara halada ewden disari cikma sansim olmuyor hic ki ben aktif 14 senedir calisan biriyim..Bebeklerimiz rahat olsun iyi olsunlar saglikli olsunlar..Kolay olmuyor onlari kicranirken gormek ben bayaga zor bir 3 ay gecirdim..Rabbim saglik versin herkese🤲🏻