Yarenkk Merhabalaar, İzmir,Karşıyaka’da oturuyorum şuan ki doktorumuzdan hiç memnun değiliz. İzmir-Karşıyaka taraflarında önerebileceğiniz, memnun kaldığınız iyi bir çocuk doktoru var mıdır? Önerilerinizi bekliyorum🌸