Kızlar oğlum doğduğundan belli beşiğinde yatırmaya çalıştım ama asla alışmadı 9 aylık. toplamda 15 defa anca yatmıştır .beşikte yatmayınca bizde yatağa aldık bizimle yatıyor .beşiğe nasıl alıştırabilirim .beşikte pış pışlıyorum olmuyor uyumuyor .ama yatağa alınca hemen uyuyor .yoksa biraz daha büyüyünce beşikte yatmaya alışır mı acaba