Kızlar merhaba benim kızım 12 ay 20 günlük elinden tutmadan yürümüyor ayakta duruyor ondan sıkıntı yok kendi kendine koltuklara tutunup kalkiyo ellerini bırakıyor çağırıyor gel diye korkuyo gelmiyor ya nasıl cesaret verecem bilmiyorum yürüyünce de heyecanlanyor hızlı hızlı yürüyor düşüyor. Sizde durumlar nasil