eco1110- hipp combiotic kullandigimda bebegime dokundu sanırım fazla kusmaya başladı.
Aptamil conforfil diye bir mama var gazlı bebekler içinmiş, biz normal Aptamil kullaniyoruz doğduğundan beri memnunuz yani. Ama bebekten bebeğe değişiyor hippten çok memnun olan da var, biz aptamille devam edeceğiz galiba