Bugün hakaret davasından dolayı duruşma vardı hakim karşısına çıktım mahkeme bittikten sonra eve geldim ve e devlette bugün saat 13.30′a gün verildiğini gördüm böyle birşey mümkün mü? Yani tekrardan adliyeye mi gitmem gerekiyor daha bugün saat 9.15′te ifademi hakime verdim bilen anneler beni aydınlatabilir mi???