tostosata benimde halım öyleydi yıkamaya verdik geçmedi, annem iki kere elinde yıkadı geçmedi. Defalarca kuru fırçalama yaptım yine tüylendi. Bebeğim emeklerken ağzı elleri hep tüy oluyordu. Maalesef alerji yaptı tüy yüzüne değdikçe kızardı hep her yeri. Mecburen kaldırdım halıyı yerine ince bir kilim aldım. Ciğerine kaçma gibi bir şey olmaz ama bebeğinizi gözlemleyin burnu kaşınır sürekli yüzünü kaşır rahatsız olur ve sürekli hapşırık tutarsa ya da sürekli burnu akarsa alerji yapmış demektir. Size tavsiyem tüysüz ince kilimler var alabiliyorsanız alın. En azından yürümeye falan başlayana kadar onu kullanın