EnsarAyaz12 Hanımlar belden aşağı uyuşturularak sezeryan oldum iğneyi çok zor yaptılar ondan mı bilmiyorum geceleri yatarken belim felç olmuş gibi hiç kımıldayamıyorum çok acı çekiyorum normal mi sizce ne zaman geçecek 4 ay oldu 😥😩😩
Ucprensesannesi EnsarAyaz12 3 yıl oldu geçmedi en ufak biseyde acısını çekiyorum bidaha doğumum olcak 4 hafta sonra sırf bu yüzden spinal istemiyorum genel anastazi olcam
lceLady EnsarAyaz12 bende 2 sezeryan oldum. 2. Dogumda bende kastım kendımı iğneyi defalarca çıkarıp soktular ama bu durum benım yüzümden olmustu. Sezeryan sonrası bel agrısı oluyor çocuğu bile alsan egılıp kalkarken tutulup kalabılıorsun. 1 senede duzeldi bu durum. Genelde gecıyor ama uzun sürüyor diyenlerde var
balkaymak__ EnsarAyaz12 ben genel anestezi olmuştum zıpçık gibiyim iyikide belden uyuşmalı olmamışım bebeğimi iki saat sonradan görsem de bişey olmaz o iğneyi hiç çekemezdim açıkcası
aktifmaya EnsarAyaz12 8 ay oldu sezeryan doğum yapalı belden uyşturmalı oldu daha devam ediyor bel ağrısı uykudan kalkınca bile hiç dinlenmemiş ve ağrıyla kalkıyorum
EnsarAyaz12 aktifmaya ben hiç kalkamıyorum bile tutulmuş oluyorum resmen sağa sola dönemiyorum yatak da
lyl0742 EnsarAyaz12 1 sene oldu geçmedi kalıtsal galiba görümcem de 4 sene olmuş geçmedi hiç geçmiyor ağrı yani onunla yaşamayı öğrenip kabullendim artık hele çocuk büyümeye başlayıp sürekli kucağınızda olduğu zamanlar daha da şiddetleniyor.
Asldrk EnsarAyaz12 işte epıdural de o agrı olmuyor yani kırk Çıkana kadar eğilince oluyor 2 buçuk aylık bebeğim hiç agrım falan yok
birminikbebekannesi EnsarAyaz12 8 aydır iş yaptığım zaman özellikle ilk ağrıyan yer belim oluyor geçiceğini sanmıyorum
lyl0742 EnsarAyaz12 malesef doktor sadece ağrı kesici yazıp gönderdi kas gevşetici ağrı kesici krem birde hiçbir işe yaramadı ayrıca kalıcı bir çözüm değil. Anlık belki günlük kurtardı yani
Ucansupurge EnsarAyaz12 aşağı yukarı 15ay oldu doğum yapali hala daha bel ağrım devam ediyor. Doğumdan 1 ay sonra doktora gidip sorduğumda böyle birşeyin olmaması gerektiğini söylemisti. Dokununca bile zipliyorum o derece🙄🤷🏻♀️
Yasemin42 14 ay oldu hala geçmedi.fizik doktoruna gittim. Mr istedi. Az önce geldim emardan bakalım ne çıkacak. Dediğiniz gibi benim bide sırtımaa vuruyor artık.
Yasemin42 EnsarAyaz12 10 gün sonra sonuç çıkacak. Daha önce bebeğim 3 aylıkken de gitmiştim. O zaman iğne yapılan yerde zincir kemiklerinin arasında bi doluluk var baskı yapıyor demişti. Şimdi iyice arttı sırtıma boynuma geldi. Kilodan da olduğunu düşünmüyorum çünkü 45 kiloyum.