Cevaplar için teşekkürler iki günde bir mayalıycam süt olarak pastörize olanları kullanmam gerekiyomuş çiğ sütü ne kadar kaynatırsan kaynat içinde bebeğin sindiremediği bakteriler kalıyormuş maya olarak aktivia kullanmamı önerdi doktor probiyotik olarak daha zengin olurmuş.Belki yeni ek gıdaya geçenlere fikir olur :)